8 haftalıkken yaşadım progestan verdi doktor onu kullandım ve yattım hiçbirşey yapmadan sadece evde yemek yapmak için yerimden kalktım o kadar kendimi yormadım atlattım çok şükür şimdi 19 haftalığız 🙏🏻Sizinde sorunsuz geçer inşallah sıkmayın canınızı 🙏🏻