Kubraasaf Kızlar bugün bantlarım çıktı ve duş aldım. Fön makinasıyla uzaktan hava tutun diyorlar. Siz ne yapmıştınız bantsız duş aldıktan sonra ?
Cakil01 Kubraasaf Kim dedi öyle birşeyi? Sakın yapmayın bence! Benim doktorum batikon ile pansuman yaptırdı 1 hafta boyunca sabah akşam.
Edbanne Kubraasaf su geçirmeyen bantlar var, ben hemen gelir gelmez almıştım ama bantla tabii. Fön falan tutmayın bence de.
Yoncabingul Kubraasaf normalde ilk yapıştırdıkları bantlari çıkartıyolar hastaneden çıkacağınız gün su geçirmez bant takiyolar senin dikiş mi yoksa estetik mi sezeryanin??
PnRTurK53 eminergunn evet katılıyorum size duş için su geçirmez bantlar olduğunu kuzenim söyledi memlekette banada aklımda kaldı dr nuz gerekli bilgiyi vermeliydi aslında ama ısı falan tutmayın dikişe allah korusun