Deletedmom455465 ben özele gidiyorum şuan 18.haftadayız ilk muayeneden beri eşimle birlikte gidiyoruz doktor sadece 3. Kişiyi kabul etmiyor, umarım doktorunuz kabul eder o heyecanı birlikte yaşamak eşinizin size bebeğinize olan bakışını, duygusallığını görmek inanın tarif edilemez duygular arasında bazen de sizin aklınıza gelmeyen soruları soruyorlar doktoru daha yakından dinliyorlar