Ben her ay gittim memlekete 3 saatlik yol, kendi özel aracınsa sorun olmuyor beline bir yastık al yanına kuruyemiş meyve vs al 😂 otur öne ve kemerini de kesinlikle bağla öyle hamileyim ben arka koltukta uzanarak geleyim deme. Bide her 2 saate bir benzinlikte mola verin biraz yürü ayakların uyuşmasın diye ben sorun yaşamamıştım tabiki yollar da önemli bozuk değildir inşallah