Bat 28 ocak kızlar daha adetime 4 gün var.bugün kahverengi lekelenmem oldu sonra gelmedi, şimdi yine gelmiş.kan gibi değil açık kahverengi akıntı şeklinde. Reglim hiç erken gelmedi şimdiye kadar ama regl de olamaz diyemiyorum ovülasyon döneminden beri hiç geçmeyen adet olacakmışım gibi belirtileri yaşıyorum ama dediğim gibi uzun zamandır var zaten bu ağrılarım.yerleşme kanaması yaşayanlar deneyimlerini anlatır mı.Test yok şuan elimde yapamıyorum.