Ozge2626 Arkadaşlar konunun başlığı çok net. Sezeryan doğum istiyorum ve az kaldı tecrübeli anneler tecrübelerinizi bekliyorum
Ozge2626 Edanurkeles umarım ağrısız vw güzel geçer evladını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin kaç haftalıksın
Ozge2626 GoncaClk spinalde tek seferde omurilik içine anestezi uyguluyorlar epudurelde iseomurilik etrafına belden bir katater yerleştirilir belli aralıklarla anestezi verilir
Lavantakokusu Ozge2626 hiçbirşey anlamıyorsunuz ayrıntılı olarak doğum hikayemi anlattım profilime girip tartışmalar kısmından bulup okuyabilirsin 🤗
Ozge2626 Edanurkeles benim de 34 birkaç gündür alt bölgemde Ağrı sızı oluyor bilmiyorum çok korkuyorum yarın doktora gidicem inş birşey yoktur
Gmz34- Ozge2626 epidural sezeryan olucam ücreti 500 TL daha fazla ama kızım da da epidural sezeryan olmuştum memnun kalmıştım
Mimik Belden uyusturma kronik bel agrisina ve siddetli bas agrisina sebep oluyormus… Haftaya da benim sezeryanim var, genel anestezi diye dusunuyorum ama… Aslinda uyanik olmayi da istiyorum😢😢😢 Gmz34- @Elfvli
Edanurkeles Ozge2626 o bende de var kaç haftadır bebek vajinaya baskı yaptığı için ağrıyor baska bir sorun ortaya çıkmadı ama herkeste aynı olmaz tabi ki göstermek lazım