Sadece şükr ediyorum Rabbim verirde alırda herşey onun elinde Tedaviue başladım 2 ay hamile kalamam dedi doktor hamilelik önleyici ilac verdi Bu tedavi surecinde hamile kalırsam Kusurlu olur dedi 2ay sonrada eşim Askere gidicek iki aylık Allahdan hayırlısını diliyorum herkese İnsAllah bebek isdeyen herkesin bebeyi olur herzaman bunun için dua edelim