Annebaba23 Kızlar 36.haftadayim ve doğum yaklaştıkça kasılmalarım nabız yüksekliğim oluyor çok korkuyorum. Bu şekilde olup doğum yapan anneler var mı? 😔
Hlyanne Annebaba23 37+3 olduk bir kaç gündür benimde nazım yükseliyor yarın aile hekimine gidecem ona danışacam bakalım ne diyecek
Seda5885 Annebaba23 bence neredeyse butun hamileler öyledir.Bende panik atak hastasiyim annem o an sancidan aklina panik atak bile gelmez,başa gelen çekiliyor diyip duruyor😂
Hlyanne Annebaba23 Annebaba23 Amin Allah cümlemizin yardımcısı olsun inşallah.. 4.doğumum olacak Allah nasib ederse
Annebaba23 Seda5885 ayy bana da öyle diyolar 😂😂😂 aklıma sürekli o an nefes alamazsam edemezsem gibi şeyler geliyor ama o bebek bir şekilde çıkacak tabi 😂
Seda5885 Annebaba23 vallha o an gelince tek derdimiz bebegi cikarmak olacak bence,emin olun dogumu yaklaşıpta heycandan,korkudan nabzi yukselen dolu insan var bunları düşünmeyin bile🌸