Nupeldam 20 aralık son regl tarihinin ilk günü 20 ocak regl günümde test 153 normal mi sizce kaç haftalık değere eş değer oluyor ilk gebelik heyecan ve merakım var ..Sizde durumlar nasıl 🤭
Bebekimbebekim Nupeldam canm benmde son adet tarihim 17 aralikti ben 11 ocakta kan testi yaptm 134 cikti belki seninki gec dollenmedir
bkts Nupeldam degerlerinizi karsilastirmayin hic kisiden kisiye degisiyor benimki 10 gun gecikmeyle 39 olculmustu mesela gec dollenme olmus simdi 11+5teyiz cok sukur :) siz ilk cikan degerinize degil de 2 gunde bir 3 kere falan kan vererek artis oranina bakin 🌸