ygmrgzrn Siz pişik oldugunuzu düşünüyorsunuz fakat mantar olma olasılığı çok yüksek. Travazol krem kullanmanızı tavsiye ederim kaşıntılı bölgeye. Ayrıca sadece travazol yeterli gelmez. Gynolomexin ovül alın akşam yatarken hazneye koyun 3 gün arayla. Çok geçmiş olsun.