Nihal-7 aden_ gösterirse eğer doktor bir tahminde bulunur ama yinede net olmaz ☺️ 12.haftamizda yüzde olarak söyledi bizede doktorumuz 17.haftamizda netlesmisti 🐣
LawyerEce aden_ Ben de 11+3′te doktora gittim bana bacak arası boşluk görünüyor çok büyük ihtimal kız bir bebek ama biz yinede 16. Haftada da bir bakalım dedi. Yani biraz zor ama imkansız değil.
Ysgl26 Valla kimisi ikili taramada öğreniyo. Ben 15. Haftadayım hala bilmiyorum. 10 gün sonra kontorlüm var o zaman öğreniriz herhalde
aden_ Nihal-7 o zaman şansım var çook merak ediyoruz dayanamıyoruz artık gidelim en azından içimizde kalmaz öğrenemesekte