Esra255 Gamze2005 Yarın adet günüm. Hiç belirtim yok ama bekliyorum bakalım. Adet olmazsam en azından 5 gün falan geçmesini bekleyip test yapıcam
Htc_31 Gamze2005 vallahi yumurtlama günümden 2 gün sonra Kasıklarımda bir ağrı oluştu ve hiç gitmiyor ara ara hafifliyor o kadar
Gamze2005 Fajaye geç döllenme olabılır 😊benım 30. Günüm 2 gün gecıktım ama dünkü Kanada’da testere negatıf 🤷🏼♀️
Ozge_ozge 28 Ocak günüm normalde gunumden 2 3 gün önce olurdum 1 haftadır bel ağrım karın ağrım ve akıntım var test yaptım bugün negatif nasip bekliyorum inşallah pozitif olur 🤲🤲🌺
Fajaye Gamze2005 karın ağrısı ile uyandım gelicek galiba 🙈 ben bu ay iki kere yumurtladım umudum vardı ama bakalım