Sevim06- Bana doktorum prospan isimli öksürük şurubunu önermişti. Bitkisel bi şurup. Kullandım ve bir kaç gün içinde kesti öksürüğümü. Doktorunuza sorun bi isterseniz. Uygun görürse alırsınız.
Onun dışında keçiboynuzu pekmezi ve ballı ılık süt çok iyi gelmişti bana