Ozge2626 Arkadaşlar merhaba 34haftalık hamileyim humana rezene çayını önerdiler süt yapması için siz kullandınız mı? Kullandıysanız kaçıncı haftada başladınız yada doktorunuz önerdi mi
mucizegebelik6 Ozge2626 engel olmak istemem de bulana çayını muhendisinoglu sayfasında görmüştüm icinde süt arttırıcı besinler cok minimal ve önerilmiyor