Se_takar Kizlar hamileyim grip aşısı olmak istiyorum sağlık ocağına gitsem grip aşısı olmak istiyorum dersem yaparlarmi acaba bilgisi olan varmı
charlottececi Se_takar benim doktorum onerdigini soyledi. Olmaya firsatim olmadi ama olmak istiyorum. Agir influenza gecirdim. Basla bi griple daha ugrasmak istemiyorum dogurana kadar🙄
Serapcemre Se_takar sağlık ocagı ücretsiz falan yapmaz eczaneden alıp yaptırablrsiniz ama ben eczanede olmuştum
Ysgl26 Se_takar ben grip aşısı olunca çok fena grip oluyorum da gözüm korktu :) yeni kovid atlattım en az 2 ay herhangi bi aşı olmayacağım
Ozlemyvz Se_takar evet hamileyim. hayır arkadaşım eczacıydı onun eczanesinde oldum. Bu yıl grip aşısı yoktu piyasada arkadaşım bana ayırmıştı
Se_takar charlottececi aynen bende oyleyim çok kötü geçiriyorum yarin sağlık ocağına randevu aldim umarim yaparlar
Se_takar Ysgl26 Kovid asisindan bahsetmim bile gebe oldugmu bilmeden oldum 1 doz 3 gub yataktan cikamadim