Bende 2 defa aşılama oldum negatif sonuclandı. 2.aşılamamdan sonra kendiliğinden gebelik oldu kimyasal sonuclandı (zaten tekrarlayan kimyasal gebelikler için Dr a basvurmuştum) pcosluyum. Neyse tüp bebek tedavisi oldum şükür tutundu. Eğer aşılama yaptımasaydım tüp bebek çok masraflı olacaktı, rapor çıktı kolay ilerledi süreç. Tüp bebek pcosluların cok yumurtası oldugu için en güzel yanıt veren hasta grubu oluyor. Fakat aşılamadan da pozitif sonuc alanlar cok, sadece ihtimali biraz daha düşük tüp bebeğe göre. Kendini Dr una ada, sağlıklı beslen hareketsiz kalma hakkında hayırlısı olsun inşallah tez vakitte güzel haberler alasın 🤲🌺