Pamukkizim Kızlar yaklaşık bi saattir sağ kasigimda ağrı var geçer sandım ama geçmiyor şiddetli bir ağrı değil ama sürekli rahatsız ediyor beni 35+3 günlük hamileyim bu durumu yaşayan var mı
deletedmom209 Pamukkizim bende de oluyor iç çamaşırının lastiği sıkmış olabilir sen anlamasan da bolmuş gibi hissetsen de bazen ağrı yapabiliyor ağrı belden girip tüm karnına yayılmadıkça şiddeti giderek artmadıkça doğum sancısı değilmiş
Zuve Pamukkizim benimde gecen gün öyle oldu belime bacakalrima vuruyordu bide. Geçti şükür sizde dinlenin ayakalrinizi kaldirin