ebruk1994 benim en baştan beri bel ağrım, 21. Haftadan itibaren nefes aldırmayan bir kaburga ağrım vardı. Sonra dişlerimde ağrı diş etlerimde kanama başladı en son ellerim ağrımaya başladı. Ne yapsam geçmiyodu doktora söyledim normal dedi. Ben kalsiyumdan olduğunu düşündüm ve kalsiyum kullanmaya başladım. Tak diye kesildi. Sonra doktor değiştirdim yeni doktorum sabah akşam kullanmamı söyledi. Kalsiyum aldığımda hiç ağrım olmuyor desem yeridir. Sizin de belki bu yüzdendir, bi doktorunuza danışın isterseniz.