Nazelifff Kızlar 37+5 ultrasona göre 38+1 haftalığım Bugün şiddetli sağ kasık ağrısı yaşıyorum bacağıma yayılan Tecrübeli arkadaşlar bilir belki benim ilk gebeliğim bu ağrılar doğum belirtisi mi oluyor ?
Supersida3 Nazelifff aynisi bende de var dogum sancisimi bende ayirt edemiyorum bekleyeyim surda belki birileri çıkar
beren1901 Nazelifff benimde bel ve kasık ağrısıyla başladı doğumum Allah yardımcınız olsun sağsalim gelsin inşallah
Narmin25 Bende 37hafta4gunluk gebeyim. Ayni agrilar bende de var. ilk gebeligim. Ama ilk gebelik oldugundan dogum sancisimi degilmi bilmiyorum.