Kızlar 36. Haftaya giricem süt geliyor mu diye göğsümü sıkmıyorum . Ama tahminimce gelmiyor hiç ıslaklık falan hissetmedim. Dün biri şimdiye kadar sıvı gelmesi lazım dedi ve aklıma takıldı . Sizin sıvı ne zaman geldi ? Gelmemesi normal mi 36. Haftada