Bende 27 haftalığım herşey yolundaydı ta ki geçen haftaya kadar sancıyla acile gittim idrarımda şeker çıktı doktor yatırdı 9 gündür hastanedeyim 1 kere tansiyonum 16/8 e çıktı daha çıkmadı çık şükür 24 saatlik idrar toplama yapıldı protein 912 çıktı gebelik zehirlenmesi dediler bilmiyorum ne yapacağım