2cocukluana evet aynılarını yaşadığım için çok iyi anlıyorum. Ama inşallah herkesle güzel haberi paylasicaksin içine su serpilecekk. Sen de hep güzeli düşün güzeli çağır. Bir kere oldu diye devamı da kotu gelecek diye bir şey yok. Hem bir sağlıklı evladın var bir kere sağlıklı gebelik geçirmişsin, tekrar sağlıklı bir gebelik yaşama ihtimalin o kadar yüksek ki inşallah..