Nisak Kızlar eşim bugun pozitif çıktı temaslıyım Şu an bende bir belirti yok 23+2 gebeyim Önerileriniz var mı bana bulaşmadan kolayca nasıl atlatabiliriz
FusunF Nisak canım odaları ayır evde maske takın evi bol bol havalandır temizliğine dikkat et ellerini hep yıka bol su tüket meyve ye inşallah birşey olmaz ben hamile değilken eşim de olmuştu bende hiç belirti yoktu ben olmamıştım