Ayyysss Kızlar bata da düzenli artış olmamış anlayan var mı aranızda ??? İlk gün 1480 İkinci gün 1490 Hafta
Beybisininannesi Ayyysss 2 güne 1 vermek lazım aslında.. biraz daha zaman ve başka bi değer daha lazım bence
Melisakplnn Ayyysss Ayyysss malesef canım benim ya boş kese kimyasal gebelik yads olsun üzme canını ben 2 kere geçirdim . Sonra daha guzel muvize beklıyor seni
Ayyysss Beybisininannesi bilemiyorum doktor 2 gün üst üste aldı ve artış az dedi kürtaj olmalısın dedi. Keseyi gördük ama bebeği göremedik hala
Zynbt Ayyysss bence kürtaj için acele etmeyin.başka doktora da görünün. Benim de bebek görünmemişti geç döllenme olduğu için geç göründü. Yoksa ben de nerdeyse kürtaj olacaktım.
Melisakplnn Ayyysss çok nadir görünüyor Allah gönlüne göre versin bol bol dua. Et kendıne namazını kıl 🤗 gerisi Allaaha emanet