Denizmrt Canım kan uyuşmazlığı olmuyor. Ama bebeğin kan grubu anneden farklı ise bebekte sarılık ihtimali daha yüksek oluyor demişti benim ilk doğumda ebe. Hakikatende kızımda sarılık olmuştu epey. Benimde 0 (+) eşimin A (+), bakalım bu sefer nasıl olacak😅