kucukcivcivim Kızlar, ellerim egzama gibi oldu kaşınıyor, yanıyor, ellerimin üstü kupkuru.. böyle soğukta yanmış gibi. Hametan iyi gelir ama hamilelikte kullanan oldu mu? Sıkıntı olur mu? Ya da alternatif önerisi olan var mıdır (:
Aycaaa571 kucukcivcivim canım hametan genelde pişik için kullanılıyor dalanın mavi yazılı olan kremi var onu al çok iyi geliyor
kucukcivcivim SerraveAnnesii evde de kıtlık bar gibi hiç vazelin, krem kalmamış:) bi hametan buldum. Sorayım dedim :)
SerraveAnnesii kucukcivcivim Hametan iyi geliyor mu bilmiyorum ama benim her kış ellerim çatlar vazelin çok iyi geliyor☺️