Mervekaykan Slm kizlar 4.haftadan beri lekelenmem vardi progestan igne ve hap kullaniyorum suan 6+5 oldum kirmizi leke geldi endiselenmeli miyim bu durumu yasayan var mi😳
Papatya58 Mervekaykan canım doktorunla paylaş. Kanamadan sonra ayakta kaldın mı? WC harici kalkamaman lazım. Geçecek ama biraz dinlen. Asla eğilme uzanma ıkınma 🙏 ben 5 7 12. Haftada yaşadım. Dinlenin lütfen.
esradgn123 Mervekaykan Benim beşinci haftada kahverengi lekelenmem başladı sonra kanamaya döndü en son düşük oldu Doktora mutlaka gidin
Mervekaykan Evt kahverengiydi birden kirmizi leke gelince korktum karda biraz usudum acaba ondan midir yarin doktor kontrolum var
Mervekaykan Zeytinli keske icim rahat etse de yatsam 4 yasinda oglum var ev isi onun beslenmesiydi illaki yapiyorum biseyler