Hilallkavruk İyi akşamlar hanımlar 38+3 deyiz. Kontrolümüz vardı bıgün herşey yolunda dedi daha kanala tam girmemiş ancak karın ağrılarım oluyordu onlara ve bebeğin hareketlerini takipte tut dedi. Eve geldim biraz yürüdüm kahverengi akıntı gelmiş Çatı kontrolü sonrası olur dedi doktor devam ederse bakalım dedi. Ara ara damla damla geliyor kahverengi akıntı. 20-25 dk da bir karnımdan belime hafif sancılar giriyor hemen gidiyor. Sizce doğum yakın mı ilk hamileliğim tecrübeszim bilen anneler yazabilirmii acaba🥰🤗🤗
hunilimom Hilallkavruk sancılar şiddetlendirse olabilir canım benim sancıların birden başladı öncesini bilmiyorum nasıl olur
irva Hilallkavruk Ben hissetmediğim için doğum başlangıcını anlamamıştım kontrole diye gidip doğum yapmıştım.😃 Üstte kalsın sancı işini çekenler daha iyi bilir.
mxs34 Canım benim Allah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah öncelikle. Sancı aralığını takip et, 10 dk da bir olursa hastaneye git mutlaka. 🙏🏻
Tugcevemercimek Hilallkavruk ayy ozaman doğum sancısımı acaba 🙈 çünkü duştan sonra eger sancılar geçmez ise dogum sancısıdır diye söylemişlerdi eğitimde 😅 ay hadi bakalım ve eğitimde sancılar başlarsa squat yürüyüş merdiven inip çıkma ve secde pozisyonu açılmayı arttırıyor dediler
Hilallkavruk Tugcevemercimek bende emin olamadım işte acaba doğum sancısımı diye canım 🙈 beklemedeyim bakalım azalırsa dicem bu sancı 😂 squat filan yapıyorum bakalım