nazlicann0725 Merhaba anneler 25 haftalık gebeyim vajinada kaşıntı ve akıntım var kasıklarımdada ağrı var acaba ilaç kullanmadan nasıl geçirebilirim bilgisi olan varsa yardımcı olabilir miii
nazlicann0725 Ipekkarakus0 gebelikte antibiyotik kullanımı sakıncalı diye biliyorum :( doktorum ilk haftalarda fitil verdi oy kullandım tekrar yeniledi tekrar verdi aımdı tekrar var kasıklarımın agrısı bitirdi beni
nazlicann0725 Handeee2 bugün elma sirkesi ile denedim peçete üzerine söktüm uyguladım ama canımı çok yaktı bebeğe zarar gelir korkusu var Allah korusun
Ipekkarakus0 nazlicann0725 ben kullanıyorum çünkü doktorum enfeksiyonun ilerlemesi bebeğe cok zarar demişti
Handeee2 nazlicann0725 o şekilde değil zaten yarım çay bardağı sirke koy üzerinede 1 2 bardak su o şekilde yıka . Bir miktar yanma yapıyor ama geçiyor
kucukcivcivim nazlicann0725 ben de geçen sefer fitil kullandıktan sonra vajinamda yanma oldu, tahriş oldu hep. Kullanmak istemiyordum ama başka da alternatif yok gibi
nazlicann0725 @" Deletedmom623737 doktorumun tayini çıktı Azerbaycan’a. Yeni doktor bulamadım eşim biraz ters erkek doktor olmaz diye tutturdu daha gidemedim ….
Deletedmom623737 nazlicann0725 Saglık ocagına felan görün ordan ilaç al istersen ilerlemesin daha kötü olur Her kontrole gittiğimde saglık ocağından idrar tahlili yaptırıp götürüyorum doktoruma ilerlemişse yine ilaç yazıyor kullanıyorm ihmal etme sakın 😕 Doktorum da her gittigimde sakın utanma ne şikayetin varsa söyle der Evde dogal yogurdun suyu çıkıyor ya aç karna onu iç Bide suyla seyreltişmiş üzüm sirkesiyle temizle oranı 🥰
irva nazlicann0725 Kızılcık suyu günde 1 bardak hamile olduğun için en fazla 2 sabah akşam.Tabi doktoruna danış.😊👍
Kbrkbrr nazlicann0725 2 aylıklen başladı doğuma kadarda devam etti krem fitil hepsini kullandım bitip tekrar baştan başlıyordu. Hiç bişey fayda etmedi yani. Pamuklu çamaşır giy günde 3-4 defa değiştir ıslak kalmasın. Banyo kovasına biraz karbonat at ılık suyun içine onunla yıka o bölgeni. Geçirmiyo ama en azından biraz acısını falan alıyo. Kesinlikle o bölgene direk sirke falan uygulama daha çok tahriş edersin
Sladeniz Elma sirkesini yarım çay bardağı koy üstünede su koy çeyrek kadar özel bölgeni yıka o zaman yakmıyor sade kullanırsam tahrişde ediyor benim bu şekilde geçti birde günde 2 kere içtiğim suya çok az limon suyu damlattım