Iyi akşamlar arkadaşlar. Ikizlere hamileyim ve 15.haftanın içindeyim. Dün ilk defa alt bölgemde minik minik batmalar hissettim. Doktora bebek hareketleri olabilir mi dediğimde rahim tekil gebeliğe göre hızlı büyüdüğü için ufak titreşimler oladabilir olmayadabilir dedi. İkiz gebeler siz de hissediyor musunuz???