denizz89 28.haftadan beri bu durumu yasiyorum ben doktoruma sordum sağima toplaniyo yamultuyo orami sertlesiyo dedim yalanci sancilar bunlar yasayacaksin bundan sonra ama sıklığını takip et dedi pes pese cok sık olursa doğum sancısı dedi ama bi saat icinde bi iki kere olup geciyosa bi saat sonra tekrar oluyosa sorun yok dedi. Suan 32+3üz hala devam ediyo bu sefer daha cok canımı yakıyo o toplanmalar cunku daha da kuvvetli oluyo doktorum birsey demedi yine 34de kontrolumuz var o zaman nstye baglanicaz dedi. Yalanci sanci olarak nitelendirdi ve normal dedi doktorum ama doktorunuza yinede danisin