Nagdem yaptırmak istememek bebeğini tehlikeye atmak demektir. Ben cuma günü yaptırdım ve gebelik şekerim çıktı sıkı diyet yapıyorum . Gebelik şekeri bebek için çok tehlikeli oluyor. Eğer yüksek seker e maruz kalırsa bebek doğum anomaliisi kontrolsüz kilo ile ddgabiliyor ve gelecekte hastalık yasayabiliyor. Bunu bebeğinize yapmayın. Ben sağlıkcıyım yaptırdım. Ablam ın eşi doktor oda yaptırdı. Yani biz zararlı bişeyi neden yapalım dimi.