Taha100111 İyi akşamlar herkese. 34+1 günlük hamileyim ve bugün biraz fazla yürüdüm ve baskıyla beraber sancım başladı hastaneye gittim 1 cm açıklığım olmuş doktor tam birşey söylemedi. Açıklık devam eder mi doğuma kadar gider mi tecrübeli olanlar yardım edinn
MelekMervertlek Taha100111 sanciniz duzenlimiydi Bende 30 hastalığım ara ara sancim oluyor ama dr normal diyor nst falan yapmadi
Bora5832 Taha100111 benim de bir hafta önce 1 cm açıklığım vardı 35 haftalıkken 36 olduk bakalım öyle geziyorum çok şükür sıkıntı yok
Taha100111 MelekMervertlek sancı falan yoktu birden oldu aşağı baskı yaptı ayakta kalakaldım bıçak saplanıyor gibi rahimden girdi ağrı belim ağrıyordu zaten hafif hafif
Taha100111 Bora5832 Agri sancı falan yok sanirm sizde ben ayakta 2 dk durunca iki büklüm kalıyorum hem bel ağrisi hemde baskıyla beraber vajinada ağrı yaşıyorm 😢
Taha100111 MelekMervertlek baskı hissediyorsan doktora git rahim uzunlugunu olçtur benim 29 haftalıkken rahim kisaligim çıktı ve rahim tarafından 4 cm açıklık olduğunu söyledi doktor sende bir git bence nolur nolmaz
RonayiM Taha100111 aynen öyle benimde 28 haftada kasılmam oldu hastaneye gittim rahim ağzı açılması olduğunu söyledi ilaç verdi