Kumruanne merhaba canım benim de öyle oluyordu bi ara hatta komik gelecek ama alttan elimle tutasım geliyodu orayı😂😂😂böyle bi an huzursuz oluyodum kasılıyodum ama ya elini ya ayağını o tarafa vurduğu içindir bebek sonra pozisyon değiştirdiğinde geçmişti. Allahım sağlık versin👋