Misshadow Ya çok duydum büyüklerden elini kolunu yükseğe uzatma birşey alma yukardan çoçuğun düşer az önce en üst rafa birşey koydum baya uzandım sonra aklıma geldi çok korktum sizce doğruluk payı varmı bebeğime birşey olurmu
Papatya58 Misshadow ben 15. Haftada yaptım maalesef. Ve kanamam oldu 😔 dikkat etmekte fayda var canım.
Goz-deeee Misshadow Misshadow bende sordum oğlum war 1.5 yasında sürekli kaldırıyorum dedim padişah soyundan mı gelionsuz dedi🤣uzanmakla agır taşımakla bebek düşmez dedi bana
Mlk-srhn Hormonal değişiklik yüzünden başın döner düşersin diyeymiş doktora sordum acıklaması buydu fakat birşeyleri indirip kaldırmıcaksın dedi karın kası kasılıyormuş o zaman
Kubrailkan Gün içinde illaki uzanıyorum mutfakta birşeyler alırken ama bebek sökülür oradan kopar şeklinde olduğuna inanmıyorum denildiği gibi bilimsel bir yönü vardır yine de dikkat etmek gerek 🥰🙏