Selfet06 Yok tüm gebelere yapılıyor tabi gebenin isteği doğrultusunda çünkü normal muayeneden daha pahalı, yarım saat 45 dk tüm her şeye bakıyor göz çukurundan kalp odacıklarına mesanesinden dalağına kadar bebeğinin her şeyini detaylı inceliyor senin rahimine rahimi besleyen damarlarının akışına kadar bakıyor yani tüm gebelik boyunca en faydalı olan takiplerden biri ve dediğim gibi bir risk gördüğü için değil tüm doktorlar gebelerinin bu ultrasona girmesini istiyor korkma😊