Kızlar 29 haftalık hamileyim. Hamile olduğumu da kanal tedavisi yaptıracağım gün öğrendim. Yani aslında zaten dişimde problem vardı ama tabiki kanal tedavisi yaptıramadım. Zaman geçtikten tüm azı dişlerimi sanki bir bir kaybediyorum. İki tarafımlada yemek yemekte çok güçlük çekiyorum. Doğuma kadar sabrediyorum. Ama doğumdan sonra da emzirme süreci var. Emzirme sürecinde diş tedavisi yapılıyor mu? Ve şuan ki ağrılar için önerisi olan var mı?