Hedis Merhaba kizlar çarşamba günü 14 haftalık olacağım inşallah ve agrilarim var bel kasık ağrısı bu haftalarda normal mi acaba bu haftalarda ağrılar
SerraveAnnesii Normal kuzum rahim büyüyor kendini bebeğe hazırlıyor ☺️ Benimde o haftalar da oluyordu doktorum normal demişti
Hedis SerraveAnnesii ay teşekkür ederim canım benim bi sertlik felan oluyor sol tarafım da korkuyorum ondan once uçtane bebek kaybettim