Papatyam2 Kızlar bugün doktorum aradı 2 Li testin iyi oldunu ama troid değerimin sınırda olduğunu söyledi acil bi dahiliyeye gitmem gerekiyor yarına randevu aldım gitmek için benimle aynı durumu yaşayan oldumu çok korktum ya içim hiç rahat.
bilgegk Papatyam2 Gecmis olsun canım bende hipotroid hastasyim ilac kullaniyorum aylik rutin kontrollerini yaptrrsan bi sknti yasamazsin uzme kendini🌸
Seymaa30 Papatyam2 korkma canım ilaç veriyorlar ilaçla gebeliği devam ettiriyorsun benimde ilk sınırdaydı 25mg ilaç kullanıyodum şimdi yükselmiş bir gün 25mg ertesi gün 50mg şeklinde içiyorum normalde yoktu bendede gebelikte çıktı bi sıkıntın var mı diye sorsan hiç bir sıkıntımm yok ama sonuçlar böyle çıkınca mecbur ilaçla devam ediyorum
aysnrsvs Papatyam2 korkmayın 100 mg ilaç kullanıyorum gebelik öncesi de kullanıyordum gebelikte dozu artırdı doktorum ilacı duzenli kullanınca düşüyor
Papatyam2 Seymaa30 benim daha öncede troidim vardı ilaçlarımıda kulanıyordum 50 mg demek gebelikten fayda etmemiş dozu .çok teşekkür ederim❣️
Boncugummmm Papatyam2 bnmde biraz yüksek cıktı canm bna kndı doktorum yazdı dhahileye göndermedi 4.bişey ckmsdı
Eminedmr Papatyam2 korkmana gerek yok gebelikte oluyor düzenli ilaç kullanımı aylık kontroller içini ferah tut 🌸🌸
H-atun Papatyam2 geçmiş olsun bende aynı şekildeyim . İlaçlarla istenilen değerlere hemen düşüyor hiç sıkmayın canınızı.
Bussbusss Papatyam2 benim tiroidim 4 çıktı doktorum 2-2.5 arası normal olduğunu söylemişti sizinki nasıl sınırda anlamadım