Sekerimmm 25 haftalık hamileyim arkadaşlar bugün doktor kansızlık icin bu ilaci verdi ama vitamin falan kullanmana gerek yok sadece bu yeterli dedi kan ayri vitamin ayri degilmi
Hzlchn Sekerimmm gyno Ferro sanık kullanıyorum ben de demir için geceleri aç karnına bir kere alıyorum bir de ekstradan multivitamin vermişti onu kullanıyorum ama onu düzenli kullanmadım .Demir ilacı çok önemli doğum sonrasında annenin güçsüz kalmaması adına ve bebeğin anne karnında beslenmesi ve gelişimi adına o yüzden demir ilacını mutlaka kullanın
Sekerimmm Bn decavit kullanıyorum dedim birak gerek yok diyo anlamadim ki bu ferro sanol gunde iki kere ic dedi sabah aksam
yasemineymenarin Sekerimmm vitamini bırakın dediyse bırakın bende 20 haftalık bıraktım ama kansızlık var 11haftaliktan beri Ferro sanık kullanıyorum ve doğuma kadar devam dedi doktor hatta ilk oğlumda doğumdan sonrada kullanmıştım sabah kahvaltidan yarım saat önce iç dedi yada bulantı falan yaparsa kahvaltıdan yarım saat sonra günde 1 kere
neslihanayaz_ Gece aç karna yutuyorum ben de, normalde günde 2 kere ama ben tek kullanıyorum. Mide bulantısı yapıyor çok. Bu yüzden gece tek alıyorum. Güçlü bir ilaç, doktorunuz kullanmanızı önerdiyse devam edin derim.