Kizlar ben 10 gün önce sezeryan oldum şimdi artık tam anlamıyla toparlandim gobegimde sarkma da olmadı güzeldi. Fakat kesilen yani dikiş yerinin boyunca sertlik var. Bu geçici mıdır yoksa hep mi kalıyor insan da doktor yağ ile masaj yap filan dedi bana yani öyle geçiyor mu başına gelen var midir