Arkadaşlar 39+3 teyim. Dün sabah çatı kemiklerime doğru aşırı baskı başladı hala da devam ediyo. Bu sabah karnımın sağ tarafında şiddetli bi sancı başladı ayakta zor durdum sonra yavaş yavaş azaldı belime doğru geçti. Sadece sağ tarafım ağrıyo ama solda bişi hissetmiyorum. Şu an ayakta duramıyorum oturunca sadece azalıyo hiç geçmedi gün boyunca ne nişan ne su hiç bir belirtim yok şimdiye kadar. Tecrübeli olanların fikrini almak isterim 😌 Bu arada dr kontrolüm yarın o yüzden heycanlanıp acile gitmek istemedim emin olamadım.