Sinoooom Drya55 ya okuyunca güldüm çünkü aynı bende aldım 😂 ve iştahsızlık bulantı asla sorun olmadı çok rahat geçirdim sanırım bu yüzden aldık kiloyu 😂 24+6 benimde
Meri3220 Drya55 oda bişey mi 22+2 15 kilo aldım bende hiç bulantı vs yaşamadım çok rahat hamilelik geçirdim bide diyetisyene gitmiş halim bu düşün 50 kilo alacaktım herhalde 😃(ama ilk 4 ay yatarak geçirdim orası ayrı tabi)
Drya55 kahvesever__ Nasil başardınız ya benim en başından beri hiç mide bulantim iştah kesilmesi felan olmadı rahat geçiriyorum ondan galiba
kahvesever__ Drya55 evet kesinlikle ondandır mide bulantım çok olduğu hiç birşey yiyemiyordum 3 ay boyunca
bebisveannesiiii Drya55 Ben 22+5 6 kilo çookkk almışım moralim bozuk bu yüzden şimdiden böyleysem ilerki haftalarda kim bilir nasıl olcam ☹️
Drya55 Azra_Mom bundan sonra daha hızlı alınıyor sanki Bebek büyüdükçe yediklerim artıyor daha çok acıkiyorum