Mery94 aynısı bendede oldu 34 haftalıkken sancimda çıktı serumlarla ilaçlarla durdurdular bende yattım hastanede sebep belli değil 36 haftalık oldum yine geldi ama bu sefer gtmedim hastaneye o gün birazda sancım oldu tekrar ama yine aynı selyler olucak diye gtmedim dinlendim bol bol ertesi gün sancım olmadi bırdaha neden oluyor bnde anlamdim