Ozge4517 30+2 bugün Dr. Gittik 4cm açılma var dedi erken doğum belirtisi mi bilgisi olan var mı acaba
tubacbci Haftana gore acikligin cok geldi bana ama tabi doktorun ne dedi bilemem yanlis yonlendirmeyim