Gerçekten kötü zamandayız birşey alırken acaba gerçekten ihtiyacım var mı yoksa olmasa da olur mu diye düşünüyorum. temel ihtiyaçları almaya çalışıyorum sürekli en ufak şey lüks oldu artık bu yaşımda bunları düşünmeye başladık sonumuz hayrolsun 🤦♀️Bende bu durumdan çok sıkıldım gelecek kaygım var sürekli bu endişe ile yaşamak istemiyorum 🥺