Imasleeper Bize kalsa bizde bir erkek bir kız tamam dedik gül gibi geçiniriz, tatillere çıkarız, yemekler yeriz ohooo daha neler neler diye düşünüyorduk ki şu durumda vahim. Bende fırın yakmam bulaşık makinasını bile çok açmam 2 3 tabak bir şeyim varsa elde yıkar geçerim. Herkese sabır diliyorum sizin de yardımcınız olsun. Amin tez zamanda doğum ve tez zamanda toparlanma nasip olsun. ♡