Biraz uzun lütfen okuyun arkadaşlar. 17 Kasım’da kürtaj oldum 25 Aralık’ta adet oldum. Adetim bitince 1 hafta sonra leke geldi hep acaba üstüne görme mi diye test yaptım pozitif vs çıktı. Kan verdim 244 iki günde bir 100 değer gibi arttı doktora gittim değer düzgün yükselmediği için ve kese oluşmadığı için daha kürtaj yapıcaz dedi. Cumartesi günü önce kürtaj oldum. ertesi günü tekrar Beta bakılacak dedi baktırdım değer düşmemiş 407 den 485 e yükselmiş. Dış gebelik dedi bugün metoart con iğne yapıldı. şimdi iki sorum var önce neden kürtaj yapıldı. İkincisi iğneden sonra kesin Beta değerim düşer mi.?