Kızlar Çarşamba günü doğumum var ve ben sütümün gelmeyecegi psikolojisine girmemek için mama, biberon, kaşık gibi şeyler almadım. Sütüm gelmezse mama olarak ne almalıyım, biberon kullanmak istemiyorum acaba bunun için ne yapmalıyım? Tecrübeli anneler fikir verirseniz çok sevinirim.