csmaknc Haftada gidecektik ama lekelenmem olunca 11+1 de gittik bebişimiz çok iyiymiş şükür Cinsiyet tahmininde daha bulunmadı doktorumuz ama biz merak ediyoruz eşim kız diyor ben erkek hissediyorum anlayanlar tahmin edebilir mii ☺️💕
csmaknc ipekveatlas bende belirtilerden birde kız çok çabuk oluşmuyor ya ondan erkek olabilir diye düşünüyorum 🙂
ipekveatlas csmaknc nasıl yani anlamadım kızlar nasıl oluşmuyomuş ki bide benim de belirtilerim hep kızdı insallah gönlünüzden geçen gerçek olur🥰
amineh58 Ben erkege benzettim :) 12 haftalikken gittim bende elleriyle kapatti göstermedi bende çok merak ediyorum cinsiyeti ama resim paylasamadim göstermek isterdim :)
csmaknc ipekveatlas kalp atışları falan daha geç duyuluyor diyorlar erkekler daha hızlı gelişiyormuş bir kaç kişiden öyle duydum